nitewlkr Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Da skal jeg ta med masse alkyhyler til sigdal... sitter faen ikke på med deg edru... :skål: :skål: :skål: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by Audi90 Da skal jeg ta med masse alkyhyler til sigdal... sitter faen ikke på med deg edru... :skål: :skål: :skål: heheheheheheheheh Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 maler først med Coroless rustkiller.. åsså maler du oppå med no shipolin.. blir blankt og fint ;) Skaffer det gratis hvis du skal ha.. bare finne no bulka bokser en dag jeg er på jobb :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by CorradoBoy maler først med Coroless rustkiller.. åsså maler du oppå med no shipolin.. blir blankt og fint ;) Skaffer det gratis hvis du skal ha.. bare finne no bulka bokser en dag jeg er på jobb :D genialt bare ta med du :D :D :D skal gi beskjed om farge jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Originally posted by RS2 genialt bare ta med du :D :D :D skal gi beskjed om farge jeg ikke hør på meg. det med owatrol har jeg fått høre av en som har pusset opp mange vetaran biler, det er vist kjempe bra.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Gundersen motorsport har helbur til golf1 for 4000kr. Typen man skrur inn i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 Era: Jeg har 4 "pent" brukte rally piggdekk i 14" om du er interessert. 1000 kr + evt frakt. Send mail til blak-bil@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg