Sondre92 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Har satt inn anlegg i en vw caddy, men blir ikke bra bass inni cupeen. Noen som vet hva jeg kan gjøre uten å fjerne veggen for å få mere trykk inn i bilen? Har tenkt å fjerne vinduet i veggen, kan det hjelpe litt kansje? Kan det hjelpe å bygge en porta kasse til subwooferene? har disse subbene (billig greier fra netthandelen:P) http://fenceaudio.no/product.cfm?id=22&path=13,19 forsterker: soundmagus x-3200 Kenwood CD spiller tykkeste biltema strøm kabler biltema signalkabel. Mvh Sondre K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg kjøpte meg caddy for ca 4 uker siden, da sto denne basseren i bilen. Den gir utrolig mye bass, sett litt på denne kassa og det ser ut som forje eier har bygget den selv. Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Jeg kjøpte meg caddy for ca 4 uker siden, da sto denne basseren i bilen. Den gir utrolig mye bass, sett litt på denne kassa og det ser ut som forje eier har bygget den selv. det så veldig trangt ut:P er det 10",12" eller 15"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 12" rister noe helt jæ....litt trangt er det jo, Men nå får jeg ikke sete lengre bak selv om kassa ikke står der :P Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Du sier selv at du har noe billiggreier fra netthandelen jo! Soundmagusen vil nok få litt liv i det du putter på men. Hva annet har du gjort? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 var ute å snudde kassa med subwooferene mot veggen og det trykte nesten dobbelt mye. Skal høre med broren min om jeg kan lage noe hull i veggen eller bare fjerne vinduet (broren min sin bil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Flytt kassa tilbake, og bytt om pluss og minus på høyttalerkabelen. Hvordan blir det? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 blir det bedre trykk av det?:P har fjerna veggen og det trykte mye bedre da. skal også lage ny kasse til subbene å se om det hjelper, en porta kasse. lurte på om det er det best med "bassrefleksrør" eller "slot port"? tenkte å lage en kasse på ca 90l, noen som vet om det blir for mye eller for lite? hører mest på rap, hiphop og trance. Mvh Sondre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ingen som vet, derfor jeg ber deg prøve. Jeg har mine tvil men det må prøves. 90 liter er sikkert flott, men er fortsatt Fence det er snakk om da. el cheapo de crapiola... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ingen som vet, derfor jeg ber deg prøve. Jeg har mine tvil men det må prøves. 90 liter er sikkert flott, men er fortsatt Fence det er snakk om da. el cheapo de crapiola... okei, da prøver jeg det etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 ble ferdig med kassa i dag. rundt 90liter og porten tuna til ca 34Hz det trykte 3ganger så mye som med den orginale kassa som kom med. Takker for hjelp og tips :) Mvh Sondre K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg