xxalex89 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei. Kjøpte meg en ford focus 1.6 ghia 2000 modell i dag. Trengte ny bil og kom over denne til en veldig god pris. Det viser seg at bilen fusker ganske mye. Mest når jeg gir full gass, både på tomgang og ved gasspådrag. Jeg kjenner også at bilen langt ifra yter det den skal gjøre. Olja på peilepinnen er brunaktig.. Lukter det defekt topp her eller er jeg helt på feil spor nå? Tips til hva som kan gjøres eller evt. hva som er feil tas imot med glede;) Skal bytte plugger og prøve med kondensfjerner i morgen, samt bytte kjølevæske og fylle på ny olje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxalex89 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Legger til at når jeg åpner lokket til oljetanken mens bilen står på kommer det på en måte sånn "brrr" lyd ut. Det kommer i tilleg mye luft(eksos?) opp der man fyller på olje. Vet ikke om dette er vanlig, må derfor spørre =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 høres ut som toppakning... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxalex89 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Bør jeg la bilen stå til jeg får fiksa detta eller? eller går det ann å kjøre litt til jeg får fiksa det som evt. er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg