fordtransit Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 (endret) En dag jeg var ute å kjørte, hørte jeg plutselig noe rart under pansere. Lyden var som dikking i toppen, men dikkingen var raskere og ble høyere jo mere turtall jeg hadde. Men så stoppet jeg den, og venta litt så slutta det.. Er jævli vanskelig å forklare, men er det noen som vet så svar ivei. Endret Mars 1, 2009 av Margido Skrev om posten så den ble litt mer forståelig. Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 det der er ikke dialekt, det der er dysleksi ,men nok om det. ventiltikk evt, isteden for og si folk skal ha norsk kurs kanskje dere burde hatt litte granne kurs i og oppføre dere som folk. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 fyll etter 1l olje du.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordtransit Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 det der er ikke dialekt, det der er dysleksi ,men nok om det. ventiltikk evt, isteden for og si folk skal ha norsk kurs kanskje dere burde hatt litte granne kurs i og oppføre dere som folk. ja jeg har dysleksi men tusen takk for svar og at du er så grei:) Siter VW golf II tdi 91 mod;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg