garshol Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Bilen er en origianl 91 mod 8v, med c20NE motor. Har nå fått i en 2.0 16v fra en Vectra 97mod. Problemet er at jeg ikke får gnist. Skjønner ikke hva som er problemet. Ledningsnett og hjerne er byttet, til det som fulgte med motoren. noen her som har peiling? DESPERAT ROP OM HJELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Fikk du med startsperremodulen da? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garshol Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 (endret) vet ikke helt hva det et, men mulig jeg ikke fikk med den. Har koblet opp alt jeg fikk med. Hvor er modulen plassert? Du kan se bilder på http://calibra.prevailpoint.net Endret Februar 27, 2009 av garshol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 uten startsperremodulen så skjer det ikkje noe når du vrir om nøkkelen... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg