Slettet bruker Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kjempesvar fra Ljudia! NOT! :| Er de så talentløse at de svarer det der?? Er enig der, var rett og slett talentløst! Har sendt dem ennå et spørsmål, så vi får se hva jeg får til svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Jeg kan regne litt på det, men med pianolakk, så er det MASSE jobb, så det blir nok ganske dyrt ;) Ja, skjønner :) Vi får se hva prisen blir, så skal jeg vurdere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Han holder til i Vestfold. Pris aner jeg ikke, da hvert enkelt tilfelle er forskjellig. Da har jeg fått hjelp av denne karen i Vestfold!:) Takker for hjelpen folkens;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Fikk nytt svar fra Ljudia, men denne gangen var det fra Sverige. "28 liter är nettovolymen. Har du en kasse på 50 liter. Drar du av allt som tar upp volymen. 50 liter - DSW400- basrör- TM-12. Om du vill kan vi räkna på en större kasse för att få ännu djupare bas?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg