Reinhardt Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Min beste venn har en automatgiret Opel Astra F fra 1997. En strålende bil vi har mye glede av, men vifta til varmeapparatet virker kun i to posisjoner, når den er av og på maks, altså full storm. Posisjonene i mellom er helt døde. Sikringene virker ok. Er det noen som har formening om hva dette kan skyldes og om jeg kan reparere den selv? I så fall på forhånd tusen takk for hjelpen. Hilsener Reinhardt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsern89 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 sjekket releet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Min beste venn har en automatgiret Opel Astra F fra 1997. En strålende bil vi har mye glede av, men vifta til varmeapparatet virker kun i to posisjoner, når den er av og på maks, altså full storm. Posisjonene i mellom er helt døde. Sikringene virker ok. Er det noen som har formening om hva dette kan skyldes og om jeg kan reparere den selv? I så fall på forhånd tusen takk for hjelpen. Hilsener Reinhardt Det er motstanden til viftemotoren som har røket. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Det er motstanden til viftemotoren som har røket.:) Yes. Den sitter under kupéfilteret, bak torpedoveggen, under vindusviskerne (som må bort). Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg