Morten184 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Bilen min er rullemalt med quick-lakk (benga) fra før av.. Hvis jeg sprøyter den selv med å tynne ut quick lakk kommer tynneren eventuelt til å reagere med den quick lakken som allerede er der fra før ? Jeg er ikke ut etter ett TOPP resultat. Grunnen til at jeg tenkte jeg skulle pusse ned den litt er pga av at det er noen sig der etter rullemalinga som var på bilen. Takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Tvilsomt. Litt av hengig av når den ble lakket sist. Men det er jo ikke verre en å prøve på en liten del. Se om det går eller ikke. Men bare så det er sagt, er jo ikke akkuratt lettere å unngå sig. Med sprøyte enn rulle da :P Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten184 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Sprøytinga skal vel gå greit, en kamerat som har sprøyta en del før. Grunnen til sig sist (enda vi rullemalte) er alt for tjukke lag å 3 stk som vimser rundt bilen å maler i hast :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg