luigi Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) har altid likt Lego og slike byggesett. så når jeg ble 14 fikk jeg bestilt en sikkeli RC bil, en kyosho buggy. vet ikke hele navnet. dette var er RTR sett som kosta ca 1500kr. med 540 motor og batteri på 1200mah. da jeg var 14 så var jo dette helt rått for meg. men med tiden ble den sotten bort, pga overgang til moped. så nå ble den plokka fram, siden jeg hadde begynt med moddelfly. ble litt forsking og slikt og jeg kobla til et 3 cellers lipo batteri på 11.1 volt:p gikk som fan og steila, helt til motoren og farstregulatorn brant opp:p så fikk jeg tak i en 550 motor 9.6 volt batteri og regulator. gikk ganske godt da og:p men dette var jo bergna får et fly.. så det vara ikke lenge. da ble det invistert i nytt 7.4 volt batteri på 3600mah og ny 540motor fra tamiya, en Lightly tuned 28T motor og en billig regulator fra tamiya, som funka veldig bra:) så kom jeg over denne. justerbar høyde:p ble kobla opp lys i den etter og ha sedd en på youtube med dette. bake og så klart. men har ikke funnet på noen måte og koble opp blink lys, men finnes sett for dette. 370 size motor ? denne har jeg lyst til og bytte ut med en børsteløs og med lipo batterier, men det kommer med tiden. så var jeg en tur innom hobby shappa og titta, så fikk jeg med meg disse to for en hyggeli pris. to stk delebiler med 550 motorer og tre stk regulatorer som stand var usikker på. og di ble bygd sammen til en komplett, så har en del res deler nå:D bruker karosseriet fra Kyoshoen. fulgte ikke med det orginale. syns det ser litt ut som en skyline eller no :p skal med tiden få tak i en stikke til og flere batterier slik at alle tre er kjørbar:) så trenger jeg tips til hvor jeg kan få kjøpt børsteløs sett til Porscha ? er en tamiya GT-01. Endret Februar 25, 2009 av luigi Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Fant ut at den siste er en HBX Max Buggy XTi :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 satt og justerte litt på Tamiyaen. enjoy :) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Tøft med camber da,hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariusgv Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Skal du ha deler, så gå på http://www.rcmart.com :D Men koffor har du bare elektro ? :P Skaff deg nitro ! :D Sjøl har eg ein kyosho DST 18gsx motor :D J**** morro^^, Siter Golf MK3 1996, 1.6 GL - "low'n'slow" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Den øverste der er en Kyosho Ultima ;) Har den selv, bare i fuelverson.. Som er NÅGET trimmet :p Kjørte fra Savager og det som var med den ;) Liten og lett bil.. desverre står den på hylla pga blåst motor :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maats Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Henger meg på her jeg :) jeg og bror kjøpte RC bil sammen for en stund siden. Jeg punga ut med 5500,- og skaffa meg en Traxxas Jato 3.3 er drit fett når man har litt plass man kan kjøre på. http://dump.no/files/e4cda08f0b8c/DSC00314.JPG Rett fra eksa her har noen flere bilder på en eller annen disk som flyter rundt her :P Bytta til alu drivaksel, bytta dempere og fjerer+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg