Gå til innhold

Forsikring SVT Lightning

Ranger emnet


UnO

Anbefalte innlegg

Driver å snuser litt på en Lightning og har funnet mye nyttig lesing på forumet...................men er det noen som kunne vært interessert i å fortelle meg hvor mye de betaler i forsikring på disse bilene?

 

Inkluder gjerne årsmodell, klasse og hvor mye bonus så det går ann å få en viss peiling:blunk:

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å snuser litt på en Lightning og har funnet mye nyttig lesing på forumet...................men er det noen som kunne vært interessert i å fortelle meg hvor mye de betaler i forsikring på disse bilene?

 

Inkluder gjerne årsmodell, klasse og hvor mye bonus så det går ann å få en viss peiling:blunk:

 

Jeg har nettopp sitt og prøvd en lightning å snakket me forsikringselskaper. mange ville ikke forsikre den pga at jeg bare var 22. men gjensidige å if vil forsikre disse.

Gjesidige skulle ha 22500 i året med 20 % bonus og if skulle ha litt over 32000 i året så ingen tvil om hvilken jeg kommer til å velge:) er en 2004 model varebil.

hvilken model du har sett på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett på 2001 og nyere så er ikke veldig konkret enda, har 70% bonus så blir litt forskjell på prisen der.

Erfaringsmessig så er Gjensidige billigst på de fleste biler, jeg har ihvertfall alltid endt opp der etter å sjekket litt rundt.

 

Takker for svaret studen:)

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg betaler 9000 på min me 75%,d er ein 03 mod,den er for salg

 

Det var jo grei forsikring, hvilket selskap?

Er det den røde på Finn.no til 335.000?

 

Hvorfor selger du?

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer d,har kjøpt meg 911 turbo,du får gi ett bud vist d er av interesse

 

Gratulerer med 911 da:)

 

Bor for tiden i USA så vurderte å ta inn en selv, men er usikker på hvordan det blir med avgifter og sånn nå...

 

Noen som vet?

 

Men hvis den fortsatt er til sagls når jeg kommer hjem så er jo det en mulighet.....

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår