Earth Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hei, Jeg stod parkert utenfor en Meny butikk i går. Da jeg kom ut så jeg frontfangeren min var litt knust i det ene hjørnet. Jeg vil tro noen har kjørt på bilen min, men sånn fangeren ser ut nå, ville det også vært litt vanskelig da det kun er nederst den er ødelagt. Det kom selvsagt ingen bort til meg når jeg så dette, så han/hun som har gjort det har da selvsagt stikki fra stedet. Men åssen blir dette på forsikringen? Taper jeg bonus dersom jeg melder ifra om dette? Jeg vet verken åssen det har skjedd, eller hvem som har gjort det? På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 hvorfor si i fra? hvorfor bare ikke bytte fanger? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earth Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Nei, for med alt inkl. vil fangeren komme på nesten 7.000,-. Og da kunne jeg tenke meg å tatt dette på forsikringen når jeg først betaler så mye forsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 dette kan du bare ta på forsikring visst du har kasko, og da taper du bonus. ved en skade på bare 7000,- er det ikke i nærheten av å lønne seg å ta det på forsikringen. kjøp ny eller fiks den du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Mitt råd er ogogså og drite i forsikringa.. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/4350475.html http://www2.nrk.no/redskap/inkluder/inkluder.aspx?oid=185&url=http://www2.nrk.no/programmer/tv/fbi/kaskokalkulator/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earth Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Javel. Da tar jeg nok saken på egenhånd :) Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg frontfangeren min var litt knust i det ene hjørnet. Jeg vil tro noen har kjørt på bilen min, men sånn fangeren ser ut nå, ville det også vært litt vanskelig da det kun er nederst den er ødelagt. Det er ikke du som har brøyta litt snø med støtfangeren da? Ikke trådstarters bil. Et mål for Harrypolitiets aksjoner dette, noen som vet hvor i landet den bor? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Det er ikke du som har brøyta litt snø med støtfangeren da? Ikke trådstarters bil. Et mål for Harrypolitiets aksjoner dette, noen som vet hvor i landet den bor? så du vil vite hvor bilen befinner seg så du kan ødelegge den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg