alek_88 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei. Nå har ikke jeg akkurat satt meg inn så veldig i el-nettet på audi. Men, hvis man skal sette inn el vinduer på en 92 audi 100 (c4) som har sveiv fra før av, er det hurtigkoblinger ferdig lagt opp i nettet? Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Tviler jeg sterkt på, finnes et hav av forskjellige ledningsnett avhengig av org utstyr, så tviler på at du finner noe ferdig på bilen din om dette ikke er org. Dog er det fullt mulig å få kjøpt brukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Tviler jeg sterkt på, finnes et hav av forskjellige ledningsnett avhengig av org utstyr, så tviler på at du finner noe ferdig på bilen din om dette ikke er org.Dog er det fullt mulig å få kjøpt brukt.. Virker veldig dumt da.. At det ikke er lagt opp til orginalt ekstrautstyr:/ hehe Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 jeg vil tro at det er relativt såkalt plug and play, er hvertfall det på mye annet ekstrautstyr på disse bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg