malliz Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 hallo folkens! har jo som tittelen sier en L400 (1997mod). den må jeg bytte glødeplugger i, men hvor får jeg dem billigst?? mekonomen skal jo ha 505kr! håper det er noen som veit hvor det er mulig å finne noen som er billigere.. jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 økonomideler har dem billige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malliz Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 oki. finner ikke noe vettug side som viser produktene dem jeg. er det bare mail/kontaktskjema som gjelder der?? takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Biltema? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malliz Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Biltema? dem har ikke til denne bilen.. mulig jeg kan bruke noen av dem andre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Du har vel uansett bare den vanlige 2,5 TD motoren? Med andre ord så skal du kune bruke plugger fra Pajero, L200 og L300 med 2,5 TD. Hyundai H1 tror jeg, samt Galloper. Så får du litt mere å leite igjennom hos Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malliz Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Du har vel uansett bare den vanlige 2,5 TD motoren? Med andre ord så skal du kune bruke plugger fra Pajero, L200 og L300 med 2,5 TD. Hyundai H1 tror jeg, samt Galloper. Så får du litt mere å leite igjennom hos Biltema. oki. da kan det hende jeg finner noen som passer. tusen takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Sorry Sam-skal du ha glødingen i orden på en 2,5 Mitsubishidiesel er det kun orginale plugger som duger, de er noe spesielle. Søk på offroad.no så finner du info om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Sorry Sam-skal du ha glødingen i orden på en 2,5 Mitsubishidiesel er det kun orginale plugger som duger, de er noe spesielle.Hvorfor skulle uorginale plugger ikke duge? Glødeplugger er veldig enkle, blir de varme, så er de OK. Blir omtrent som å si at bensina på Statoil er bedre enn den på Esso. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford BDA Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Obs Obs ! På L400 er det 2 typer glødeplugger, så her må du vite levrandør, eller bestille originale(Dyrt) Leverandøren bruker å være stemplet på pluggen. Jeg skulle kjøpe nye til min 400, og ble anbefalt å kjøpe ny tempgiver til glødingen føre jeg byttet plugger hvis jeg ikke hadde målt at pluggene var gåene. Denne sensoren mener jeg kostet rundt kr 500. (i følge Mitsubishi på Kongsberg byttes det mye av denne sensoren på L400) Jeg har ikke byttet på min enda, så jeg vet ikke om det løser problemet på min. Men i allefall vært forsøket før jeg svir av 2 laken på plugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malliz Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 oki. har tatt ut en plugg nå, å den er det ikke antydning til at gløder.. spørs nok om resten har takket for seg også. har kjøpt biltemaplugger som er til hyundai h-1, men dem er en del lengre en dem som sitter der. må nok bestill fra økonomideler. dem skal ha 200+ moms. takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malliz Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 2stk funka og 2stk funka ikke:) trodde den skulle starte lettere når 2stk funka jeg....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg