turbo_boY Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) Hei, Har nå fått kjøpt meg en Golf G60! Bilen er fra 1991 er orginal GTI. Men er Godkjent ombygd! har ikke mange planer for denne bilen. skal legge ut noen bilder av bilen bare je får lagt de inn på PC`n;) Mvh. Jonas Endret Februar 28, 2009 av turbo_boY Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Grattulerer med kjempefet bil !!! :) er det denne her ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Grattulerer med kjempefet bil !!! :) er det denne her ? Nope er ikke denne, men min er temmelig lik;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 selges Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 selges Hvorfor?? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hvorfor?? Skal Handle en Ny golf;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 dere "nye" golf eiere er jammen meg spesielle. .. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 langt eierskap dette ble da:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Toten style :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 dere "nye" golf eiere er jammen meg spesielle. .. Hatt flere biler på 2 år enn du har hatt Sokkepar;) Men ja finner aldri den rette;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 langt eierskap dette ble da:P Jada;) Solgt er bilen alt å;) Hentes i morgen:D Så ny ruller inn døra mandag;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Toten style :) Eirik Du meiner det ja;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Hatt flere biler på 2 år enn du har hatt Sokkepar;) Men ja finner aldri den rette;) tør du vedde ? :) vil ikke skryte eller "røpe" noe offentlig men har byttet 3 biler i løpet av bare 2009 men at du ikke finner den rette tehe , du må ikke forhaste deg med å kjøpe da ;) slik som JEG gjorde ( men fant meg et 99% strøkent karroseri ) men må desværre bytte motor edit : synd du ikke likte den for den ser veldig potensiell ut i utgangspunkte Endret Mars 1, 2009 av Ghost. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 tør du vedde ? :) vil ikke skryte eller "røpe" noe offentlig men har byttet 3 biler i løpet av bare 2009 men at du ikke finner den rette tehe , du må ikke forhaste deg med å kjøpe da ;) slik som JEG gjorde ( men fant meg et 99% strøkent karroseri ) men må desværre bytte motor edit : synd du ikke likte den for den ser veldig potensiell ut i utgangspunkte Jeg tør vedde ja:D over 50 bilen på 2 år;) Bilen er Levert! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg