Yamaha_xin Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei! Alle lysan i dashbordet og instrument panelet ble borte etter at jeg prøvde å bytte til led lys. Alle sikringan e hel. Går ikke ann å sette til parklys heller, baklys funker ikke men bremselysan funke. Hva kan det være? Har dere nokka erfaring? mvh: Mikkel Siter - 1997 Nissan Primera 2.0 SRI - 2008 Yamaha Nytro Rtx SE - 2007 Yamaha Raptor 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Da har du sjekket både sikringene i motorrommet og i kupeèn? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 har du satt led-pærene riktig vei? Lyser ikke ved feil polaritet... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yamaha_xin Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Har fått det til nå! Ble bra! Var en sikring på motor rommet som var gåen! :) Siter - 1997 Nissan Primera 2.0 SRI - 2008 Yamaha Nytro Rtx SE - 2007 Yamaha Raptor 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acentan Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Tipper det var tail-sikringa?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupetassen Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei det er en 10 amp sikring som sitter foran i motorrummet som er gått kan være feil på styringa til hødereguleringa foran på lyset. sikkeringen min fløy hele tiden og da mistet jeg det samme lyset . Feilen lå i styringa som hadde kortsluttet. :diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg