Medisinmannen Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei! Kjøpt meg en Dynabel 4x80W til vectran nå. Kommer snart cd spiller også. Skal da begynne å montere den. Problemet blir da hvor ? Hvor har dere plassert den ? Vil ha kablene plassert mest mulig usynlig, og helst uten å ødelegge for mye av bilen. Hvor blir det lett? Har tenkt på to plasser; under passasjer sete, og baki. Blir lettest å ta det baki, men også litt stygt. skal jeg ha den under sete blir det mye styr med trekkingen og det er jo ikke god plass der heller ... Noen tips? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Sedan eller stv? vet ikke hvordan det er i sedanen, men i stv kan man greit legge det under "golvteppet" baki og det er helt usynlig.. :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 (endret) Eller hvis du vil ha litt "show-faktor", så kan du bygge deg et nytt gulv som du hever litt i forhold til det gamle og legger forsterkeren der. Med litt plexi og lys. Endret Februar 21, 2009 av JAWiggen Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medisinmannen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Vil ikke ha noe fancy greier ... Det er en sedan familie bil som skal brukes av meg og faderen i noen år. Må være litt praktisk og vil ikke ødelegge større synlige greier for å si det slik. Sub og forsterker skal jeg ikke ha enda, og når jeg skal kjøpe det, blir nok forsterkeren plassert på kassen, eller under teppe om det er plass da. Ser ikke ut som det er plass til forsterkeren under sete, så blir vel i sete ryggen bak eller oppe på hattehyllen ... NOen inspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg