carlhaakon Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 hei har en opel vecra 96 model som da vindusviske bryteren eller stanga inne i bilen er knekt. noen som har dette ligenes eller vet hvor jeg får kjøpt dette? Mvh Carl haakon Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 hei har en opel vecra 96 model som da vindusviske bryteren eller stanga inne i bilen er knekt. noen som har dette ligenes eller vet hvor jeg får kjøpt dette? Mvh Carl haakon Du kan jo f.eks. høre med Vazelina Bilopphøggers og de har noen deler til bilen din liggende. Eller kan du søke på http://www.bruktbildeler.com. Eller hvis du vil ha nye deler kan du høre med ditt lokale bilverksted, mekonomen eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyskog Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 kan jo prøve blomdal opelhøgg? de har det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 har vert hos to bilopphugere nå, den ene hadde bilen, men selvsagt den delen jeg trenger var borte :( så jeg bestilte til slutt på opel. så takker får alle svar:) Siter E36 325 Sedan ( ) E36 328 Coupe (x) Ford sierra IS(x) E36 320 Coupe (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg