Rogerv71 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Hei, er det noen som har vert borti lignenede problemer med automat kassa? Bilen er en 270 cdi 2001 mod. Når ein ressetter programet virker bilen bra, om ein kjører ned i ei hole i veien med høgre side, låser den seg i gir ( 1 eller 2 gir), dette skjer mest når det er vann i veien. Problem 2: Når ein har kjørt ei stund og må stoppe opp for noen, og skal til å kjøre igjen girer ikke kassa, berre masse sluring til ein kommer opp i fart igjen, noe som kan ta lang tid. Når dette intreffer virker ikke manuel giring heller. Når ein reseter programet virker bilen fint intil dette skjer igjen, alt fra noen minuter til noen dager før det same problemet duker opp igjen. MVH Roger Endret Februar 19, 2009 av Rogerv71 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felix66 Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Har det samme problemet med min Ml 270 cdi 2001 modell. Bare at det ikke skjer like ofte. Hadde problemer for ca 2 år siden da fridde kassa ut når jeg kjørte i nedoverbakke med campingogn bak når jeg skulle gi gass i i bunn av baken så kom bare turtallet ikke noe framdrift. Dette skjedde meg 2 ganger, så resatte de kassa på verksted da var alt ok. Så skjede de symtomene du nevner nå i helgen, bilen står nå i Arvika......håper det ikke er noe alvorlig galt kr kr kr kr..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cagiva2000 Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Prøvd å bytte automatgirolje? Siter 93 Mod Bmw E36 Coupe| 2x93mod mondeo, + 1 Ford orion http://s17.photobucket.com/albums/b89/Fordmondeo93/Bimmers/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogerv71 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei eg har faat skiftet automatolje samt ein ventil inne i kassa, den virket da i ca.2 uker for problemene startet igjen. Verkstedet snakket om at ein kansje maatte skifte elektronikk delen i girspaken. MVH Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Står det en "F" i displayet for giringa? Du har sikkert fiksa problemet nå men en kamerat av meg har samma problemet i en A klasse Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg