Steffmaister Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Hei Skal installere autodata. Men får ikke til! Null peil på sånt så trenger hjelp.. Hva må jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Skal du cracke det? det er litt jobb med dette, lenge siden jeg gjorde det sist :S Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Skal du cracke det? det er litt jobb med dette, lenge siden jeg gjorde det sist :S Jeg lasta ned ferdig cracka mener jeg å huske... Bare putte inn cden og innstaller så var allt greit, om ikke så var det iallefall en enkel crack, brukte null tid på å få det inn husker jeg :) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Skal du cracke det? det er litt jobb med dette, lenge siden jeg gjorde det sist :S Jepp.. Mulig det.. Hehe! Har som sagt null peil. Men det er lastet ned å brent ut på cd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg lasta ned ferdig cracka mener jeg å huske... Bare putte inn cden og innstaller så var allt greit, om ikke så var det iallefall en enkel crack, brukte null tid på å få det inn husker jeg :) hehe.. mulig jeg gjorde det på en tungvindt måte da:p Må nesten prøve å legge det inn igjen for å få til å forklare.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Det hadde vært supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hmm.. det lå halveis installert, men fant ikke ut hva som måtte til for å få det til å funke. Men det du trenger er et program som heter unlocking key. det unlocker det automatisk.. men så er jeg ikke sikker på om man trenger dette, siden jeg fant en annen type crack liggende til det å, som jeg heller ikke fikk til å funke:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 ligger noen cracker i bukta. f.eks (Autodata 3.18 Crack) søk opp selv, da det ikke er lov å legge ut torrents :) "Copy everything from Crack1 Directory to the Autodata Directory on C: and then run ADCDA.exe and it will ask you for a code.. So run the Addkey.exe and enter the site code that is displayed on ADCDA.exe, once you have done that click generate and then copy the generated code and paste it in the UNLOCK section of ADCDA.exe. then click continue. Once you have done that copy everything over from Crack2 Directory. and then Run ADCDA.exe and wola it works." Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg