superb09 Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 har en skoda superb 2009 som jeg skall ha nye felger til. jeg skall bestille fra usa. men skoda finnes ikke i usa å derfor har finnes den ikke i demmes vognliste heller. derfor lurer jeg på om det finnes noen hær som kan vite hvilken innpress jeg skall ha på 20". boltsirkel er vell 5x112 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Kommer an på bredden på de originale felgene og de nye. Klikk her for innpress-kalkulator. Størrelse og bredde på originalfelgene kan du finne ved å taste inn regnummeret på bilen din på http://www.mekonomen.no :) Og så må du jo ikke øke rulleomkretsen på hjulene mer enn 5%, da blir hjuldiameteren større og du kan risikere at det tar borti ting. Ville nok også forhørt meg om dekkbredde, bare for å være sikker. Kjedelig å kjøpe hjul fra USA som ikke passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Se på nye Passat, så bommer du nok ikke mye. Tipper du bør ha 40-45 i ET på 8,5-20 med 235/30-20 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Innpress på 45 blir for mye. ET 40 er greit. For høyt innpress og hjulet tar i på innsiden i hjulhuset foran. Med ET 45 har du muligheten til å space ut noen mm så helt feil er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 har funnet noen med ET42. men hvor brei felg og hvor breie dekk burde jeg ha? felgen kan være litt breiere enn selve dekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg