merce-123 Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 blei jælare bra Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 blei jælare bra Takk for det! skal bare få lakkert di 90'skjørta, å få på 94fangere å itt småsnax nå, pluss ta litt rust, så blir det kanon det her!:) Senke litt, å nye felger etterhvert!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Stopper litt opp i hue mitt her.. For planen min var egentlig å bygge om bilen til komplett 94utseende, men dem er det sinnsykt mange av.. Vil ha noe som ikkje alle andre har.. uten at det skal bli masse styling å helvett! Kom med innspill folkens:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 By The Way! Her er intriøret jeg satt inn når jeg fikk bilen.. Skulle ha skifta dashbord å midtkonshold, men tror ikkje jeg skal begi meg ut på det før jeg VET at noen kan hjelpe meg om det skulle gå åt skogen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2009 Er en del arbeid å ut med dashbordet, men det går nok. Er en del av bildene tatt på vei opp til reshjemheia eller, bare virka så kjent men får ikke plassert meg. ang. `94-look: Hva med fjerning av lister, litt cleaning der de satt og ikke sacco-plank, ei rustfelle mindre også. Ellers så er det sjeldent med `94-look med hvitt helt ned, eller bruke en uvant kontrastfarge. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 nei, Har ikkje tatt noen av bildene på heia..:) Er to hellakka hvite her på byn, så tror ikkje jeg gidder det. Men kanskje cleanlook hadde vært tøft.. Skal senke den, å sote helt frem ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Kor fekk du kjøpt baklyktene? Bilen såg grei ut den:) Men ville hatt større profil på dekka... Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Kor fekk du kjøpt baklyktene?Bilen såg grei ut den:) Men ville hatt større profil på dekka... Baklyktene er orginae lykter som engang var røde/hvitgrå.. Men jeg syntes det var mye finere med sort, så jeg sota dem.. Ble faktisk veldig bra:) Har jeg større profil, blir det feil rullediameter.. Orker ikkje bråk om det i kontroll.. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 varu redusert på sønda'n? hehehehe.. 124'n var ute såg je;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 varu redusert på sønda'n? hehehehe.. 124'n var ute såg je;) Redusert? Jeg å Amundsen var hjemme etter kl 8 på morran.. HAHA! Så var litt gåen da ja! Men fy faen å moro! Fikk ddu mange bulker i taket, forresten?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Altså, nå skal jeg senke gobilen.. Får ikkje bestemt meg om jeg skal ha den alt for lav, altså ubrukelig men dritfint, eller om den skal være brukelig høyde på.. Noen som vet om billig senkesett? Nytt/brukt?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Redusert? Jeg å Amundsen var hjemme etter kl 8 på morran.. HAHA! Så var litt gåen da ja! Men fy faen å moro! Fikk ddu mange bulker i taket, forresten?:) neida, en liten en.. men gir faen, er jo turevøgn. hehe Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 neida, en liten en.. men gir faen, er jo turevøgn. hehe Hehe, da er det ikkje så farlig:P Du sku vært med ut altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Nå skal jeg ettermontere el.vindu bak.. Har det på delebilen, så har alt av ledninger, vindusheiser, brytere osv.MEN! noen som vet om en enkel forklaring på hvordan jeg ettermonterer detta helvete? Har ikkje delebilen her, så får ikkje sett etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minst1 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Idag kjøte jeg ny spiller til Merca.. Var tilbud på Sonyspiller hos Mekk, så tenkte å prøve det denna gangen. Den hadde alt av utganger, justeringer, usb, aux inn osv. Så blir moro å prøve den:) Noen som har vært borti denne spelleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg