heljo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Er det nokon som har skifta registerreim på caravelle med 2,4 dieselmotor? Eg lurer på om det er noko spesiellt å ta hensyn til, eller om det er ein grei jobb? Om eg må demontere halve bilen for å komme til f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Det er en enkel sak :)par timer so er det gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Og eg treng ikkje noko spesial verktøy, håpar eg? Blir vasspumpa dreven av registerreima, slik at eg bør bytte den samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240inkagul Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bolten på reimhjule skal teitast åt med jevla med nm, so dr må du kansje ha litt kraftigare verktøy. Ej lånte bare verktøy med et bilverksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Flott! Tungt verktøy har eg tilgang til... 2000 NM er største momentnøkkel.. Hehe. Då er det berre å kjøpe deler. Takk for hjelpa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg