ats22 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Noen som har montert slik stag oppe før? Evtuelt andre kjøleveske beholder jeg kan bruke?? Jeg må borre hul til å feste staget, men er litt usikker på kjøleveske beholderen som er litt for høy. vet ikke helt hvor jeg kunne plassert beolder andre steder. har et slik stag fra maxumim tuning i alumnium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Håper du er klar over at du mister masse effekt ved å ha filteret plassert på den måten. Og det staget, passer det ikke i det hele tatt eller? Syns det ser ut som det går klar av ekspansjonstanken jeg da men... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Håper du er klar over at du mister masse effekt ved å ha filteret plassert på den måten. Og det staget, passer det ikke i det hele tatt eller? Syns det ser ut som det går klar av ekspansjonstanken jeg da men... er ikke monter slik som vist på bilde, men slik det passer ikke over tanken, tanken er 5 cm for høy. ikke nok ånsenke den ned heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Håper du er klar over at du mister masse effekt ved å ha filteret plassert på den måten. Og det staget, passer det ikke i det hele tatt eller? Syns det ser ut som det går klar av ekspansjonstanken jeg da men... Mister effekt? Hvorfor? Og angående tanken så har jeg sett andre som bare flyttet den litt fremover. Du må nok lage en ny brakett, men det skal jo ikke være store arbeidet å få til. :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Mister effekt? Hvorfor?Og angående tanken så har jeg sett andre som bare flyttet den litt fremover. Du må nok lage en ny brakett, men det skal jo ikke være store arbeidet å få til. :) Jeg siktet til slik det var plassert på første bilde, da var det en ugunstig plassering. Men det står jo ikke montert slik lenger, så da er det ikke noe problem med varmluft lenger :crazysant: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Jeg siktet til slik det var plassert på første bilde, da var det en ugunstig plassering. Men det står jo ikke montert slik lenger, så da er det ikke noe problem med varmluft lenger :crazysant: Selv hadde jeg planer om å plassere det der, og ha ett rør opp slik at den får nok kaldluft (på samme måte som det er orginalt). Da skal det vell ikke være noe problem? Får jo luft fra samme sted orginalt! :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ats22 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Mister effekt? Hvorfor?Og angående tanken så har jeg sett andre som bare flyttet den litt fremover. Du må nok lage en ny brakett, men det skal jo ikke være store arbeidet å få til. :) Får se litt mere nøye på det til helgen, bruker ikke bilen så veldig mye for tiden. Skal nok få det til. :diespam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg