Gå til innhold

FrankdenStore sin Civic


corolla87

Anbefalte innlegg

Kjempe fin bil:) Jeg ville nok gått for type R style bak leppe jeg. Og en trenger ikke 17" felger. Jeg synes det er mye mer kledelig med 16" på de bilene der, så lenge de er senket såpass som din:)

 

Ett tips er jo å ta turen innom http://www.club-honda.org . Norges desidert største honda forum med medlemmer som sitter på massevis av erfaringer og kunnskap der inne:) I tillegg har de årlige banedager. I år blir det på ACR og på Våler banen:)

 

Kaller meg |Johnny| der inne BTW;)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der inne og. Kaller meg dandaman. Men har ikke fått regningen så fikk ikke lagt ut bildene der. Men er mange folk der inne med god kunskap..

 

Jeg tror jeg har bestemt meg for 16". Men tenkte å se hvordan den ble med kant på felgen. Er ikke sikker på at dette kommer til å bli noe fint,men har lyst å prøve:)

Tenkte på 204/40-16 på 7" felg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der inne og. Kaller meg dandaman. Men har ikke fått regningen så fikk ikke lagt ut bildene der. Men er mange folk der inne med god kunskap..

 

Jeg tror jeg har bestemt meg for 16". Men tenkte å se hvordan den ble med kant på felgen. Er ikke sikker på at dette kommer til å bli noe fint,men har lyst å prøve:)

Tenkte på 204/40-16 på 7" felg..

 

205 tenker jeg:p hehe, Men da har jeg jo sett deg der inne:) !6x7 blir knall. rota gt3 er jo stilige felger i mange farger.

 

Ang betaling inne på CHN, så prøv på nytt. Vi har fikset betalingen via nettbank basert nå med paypal:)

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så nå ut som en helt grei civic :D

 

Får muttern sin til sommeren, så da må det felger og senk til. Er omtrentlig helt lik din, samme farge, bare med hengerfeste :/ og en "sinna" 1.4 :P ^^

Tenker meg 17" felger i matt-mørk-gull farge. Type felg er enda ikke bestemt, må se meg litt omkring etter inspirasjon. Din var meget inspirerende faktisk ^^

 

Du har ikke anledning til å ta noen bilder med engleøynene tent?

Evt. Få på sommerskoa og få tatt noen flere bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår