Lada Niva Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Eg lurte på å skifta rattet mitt til eit slitt tøffare (GT ratt) Korleis skiftar eg eit slikt ratt, eg har ei 95 Lada Niva. Har nå eit ratt frå ei Samara. Siter Det finnes ikke noe mål som er uoppnåelig, bare du har en Niva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Niva Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 meiner ikkje slitt, men eit slikt... Siter Det finnes ikke noe mål som er uoppnåelig, bare du har en Niva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Skrur rattet av navet. Skrua sitter i senter. Så må du ha ratt med passende rattboss som passer til navet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lada Niva Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by boXer Skrur rattet av navet. Skrua sitter i senter. Så må du ha ratt med passende rattboss som passer til navet ditt. kva meiner du? I midto av rattet mitt sitter fløyto mi. Må eg løyse ho fyst? Korleis er det med reglar må ikkje det nye være likt? Siter Det finnes ikke noe mål som er uoppnåelig, bare du har en Niva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 må vanligvis ut med fløyten for å skru løst rattet, på de bilene jeg har skrudd ut rattet har dekselet til fløyten bare vært trykt på plass. Så det er sikkert bare å ta tak og dra det ut. Vet ikke hvordan rattet på din bil ser ut, men det er sikkert en senter mutter på 24mm++ som du skrur ut med fastnøkkel eller pipe alt etter hvor dypt den sitter/trangt det er... Har ikke hørt om noen regler om rattet utenom at det må sitte fast o.l.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Hvordan blir dette om bilen har airbag? Er det vanskelig å få airbagen til å virke med det nye rattet? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Mener at størrelsen på rattet du bytter til skal være lik... Om noen merker forskjell er vel ikke så sansynlig. Biler med airbag skal he et eget sportsratt med innebygget airbag, det er ikke tilatt å konvertete fra airbag til uten- Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg