Hansy Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hadde en voldsom diskusjon med en kompis i kveld, om denne bilen er overpriset. Jeg mener; Ja, denne er overpriset, selv om denne ser relativt strøken ut, og med lav km, er det fremdeles snakk om en 18 års gammel Nissan sportsbil, når en god del år nyere S14 ligger priset fra 10000,- og mer... Han mener; Nei, ikke overpriset, siden denne ligger lavt i forhold til andre S13, i tillegg når denne er strøken,så er det kupp. Siden jeg ikke kjenner til prisnivået på 200SX, men syns dette virket drøyt. Hva mener dere? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 enig med deg jeg! Til den prisen burde den ha gromt understell, feite bremser, bedre utført eller mer orginalt utseende og motor oppgraderinger spør du meg. Får jo en S14 med skilter til den prisen jo! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Den der skulle etter min mening vært redusert med iallefall 20-30k. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 100-120 kunne gådd, sett at alt er i god stand. Er alltid noe som ikke står i annonsen som kan prutes på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg mener også den står 20-30k over det den burde, greit nok at selger sier den er velholdt osv, men det er som Aivio sier, bestandig noe å prute på. Bilen er spesiell, greit nok, men mener dette er for dyrt, bilen er "bare" en 200sx... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg syns prisen på den der var grei nok mtp. den lave KM-standen, men det har egentlig litt å gjøre med at S13 generelt ligger alt for høyt i pris... :) Så burde egentlig vært lavere ja. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hjelper ikke at den er velholdt, det er fortsatt en drittgammal bil. Man får oxo kjøpt en "velholdt" accent for 10k..... Hadde heller gått for s14 når prisen er så høy.. Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 110 er en fin pris på denne! helt strøken, lite km og velholdt bil! har sett folk selge rustholker uten eu godkjenning til samma pris jeg! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hjelper ikke at den er velholdt, det er fortsatt en drittgammal bil. Man får oxo kjøpt en "velholdt" accent for 10k..... Hadde heller gått for s14 når prisen er så høy.. ja da har du bomma med bare 60.000kr til da for å få en s14;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 ja da har du bomma med bare 60.000kr til da for å få en s14;) så S14 ligger på 180k? Tror du skal kommme tilbake fra 2001 og sjekke prisene en gang til, kamerat. Overprisa. Ingen tvil. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 skal du ha en TÅLIG GREI s14, så må du minimum ut med 160. skal du ha s14a, så starter dem der og går opp til overprisa 300.000kr for folk som tror de skal få gull og grønne skoger for bilen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Bilen er jo ikke overprisa om man ser på prisene andre folk setter på bilene. Kan gjerne mene at alle er overpriset i deres mening, men sammenlignet med det andre jeg har funnet til salgs har denne en ok pris. Og med litt pruting (Som man alltid får til) er det slettes ikke ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Er vel slik med alle bilar, det er alltid eitkvart å prute på, men også er det vel også positive ting å nevne om bilen, som ikkje er nevnt? Og "alle" legg vel lista vel høgt, når dei skal selgje bilen sin? Alle er grådige, ynskjer mest mogleg for det dei skal selgje. Tykkjer prisen er eit kurant utgongspunkt for forhandlingar, eg. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tykkjer prisen er eit kurant utgongspunkt for forhandlingar, eg. :) Helt enig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Andre felger, front- og baklykter, bort med spoileren og senk så kan den prisen forsvares. I mine øyne Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg