andy240 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 (endret) Heisann... Lurer på hvor jeg kan få tak i senke fjærer til 240'n min? og åssen jeg burde gå for! Skal ha Bilstein clubsport dempere! Takk for alle svar!;) Endret Februar 14, 2009 av andy240 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 eiker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 kappe foran(som du lakkerer rød).. og senkefjærer bak(som du kjøper av meg) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 pedersen racing Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Eiker har knalltilbud på senkefjærer nå. 998,- :) http://www.eiker.no Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg kjøpte fra eiker. disse var rimelig og funket greit, men virket som de blei seige, lot bilen stå i 1 - 2 år, da virket de litt seigere. Hvis du søker litt på forumet ligger det veldig mange innlegg om akkurat dette ;):repost: Får ha lykke til, skulle ønske jeg hadde en 240 enda :p Ps. jeg kjørte dog med orginale dempere, men var fornøyd, stivt var det i alle fall, slapp godt på asfalten med orginalfelger, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 jeg kjøpte fra eiker. disse var rimelig og funket greit, men virket som de blei seige, lot bilen stå i 1 - 2 år, da virket de litt seigere. Hvis du søker litt på forumet ligger det veldig mange innlegg om akkurat dette ;):repost: Får ha lykke til, skulle ønske jeg hadde en 240 enda :p Ps. jeg kjørte dog med orginale dempere, men var fornøyd, stivt var det i alle fall, slapp godt på asfalten med orginalfelger, hehe har prøvd med både orginal dempere og biltema dempere på senkesett, men ingen av delene har holdt noe spesielt lenge...:P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy240 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Okaj... Takk for svar! Blir vell senkesett fra Eiker da tenker jeg!;) Orker ikke kjøre med orginalt understell lenger!:P Hehe! Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg