asona_er_best Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 hu er dissen leirviken, no can do på den skapningen der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 hu er dissen leirviken, no can do på den skapningen der hæ? what? cat no hmm, ikke bra neie skjer da? volvoforumet da Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Vis en bruker samme argumentasjons-teknikk her som når homofile får adoptere så er det vel greit da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Barn bør ikke oppdra barn, det er nå min mening.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsern Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 HAHA http://www.nettavisen.no/utenriks/article2541959.ece Siter Bmw 320 coupe MB 190E 2,5 16v MB 190E 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 "Den 14 år gamle gutten hevder overfor tabloidavisen at barnemoren var seksuelt aktiv med åtte gutter i perioden hun ble gravid." Hahaha..! Hu pådrar seg visst et fint rykte hu der... Hadde jeg vært en av de åtte hadde jeg nok testa meg for mange andre ting enn bare farskapet til jentungen... Han 13-åringen synes jeg bare synd på... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 HAHA http://www.nettavisen.no/utenriks/article2541959.ece sku til å poste den jeg xD men han skal bli dna testet :P Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 alt er snakk om penger1 fattig tater unge som knuller rundt på hele bygda og finner ut av at media kan tjene hu til den rikeste hora i bygda.. og dermed var det i gang! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 alt er snakk om penger1 fattig tater unge som knuller rundt på hele bygda og finner ut av at media kan tjene hu til den rikeste hora i bygda.. og dermed var det i gang! Er det ikke sånn du har jobba deg opp a Robert?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hadde det enda vært så vel....... :) men neida! this nigga didnt get SHIT Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hadde det enda vært så vel....... :) men neida! this nigga didnt get SHIT Markedet går litt trått i Jessheim om dagen?:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hha aja Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg