Ptrus Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hei, mulig noen har beskrevet dette men, hvor sitter den fordømte parklyspæra? Umulig å komme til? eller bare jeg som er talentløs? :) Noen som har noen tips til hvilket av kamrene den sitter i? Jeg har xenon lykter, vet ikke om det er noen forskjell fra de standard lyktene. mvh ptrus Siter ___________________ 05 VW Golf V, 2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Pass på og ta ut pæra rett. Her ser du resultatet av og ta den ut på skakke Var ikke lett og få ut igjen for å si det sånn... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ptrus Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Pass på og ta ut pæra rett.Her ser du resultatet av og ta den ut på skakke Var ikke lett og få ut igjen for å si det sånn... Den er kjip :) Men det er jo sykt trangt.... Tok du ut lykta? Er det noe man må vri eller klemme på? eller skal den bare dras? Siter ___________________ 05 VW Golf V, 2.0 TDI - Sportline - Xenon - 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ja, hadde lykta ute første gang, men klarte og bytte mens den var montert også, men som du sier jævlig trangt. Dra til Møller og la dem bytte for deg. Jeg husker ikke om man må vri/vende/klemme for å få den ut Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4motion4ever Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hadde samme "utfordringen" da jeg skiftet parklysene til LED. Det er det minste kammeret i midten (der sitter park og blinklys). Brukte et lite speil for å navigere meg fram til parklysholderen. Er jo klin unulig å få tak i selve sokkelen, så jeg tok tak i ledningene og lot det stå til. Er bare å trekke dem rett ut. Hilsen en med såre knoker.... Siter Mvh 4motion4ever VW Golf TDI 4motion 2005 VW Touran 2.0 TDI 2006 x VW Golf Cab 1996 x VW Golf Cab 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg