ZAbatmaN Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hei! Har tenkt på dette litt med trimming. Vet at forgasser og turbo betyr at du ikke vil få justert forgsser skikkelig(har iværtfall lest dette, så håper dere kan korrigere hvis det er feil.) Blir det, det samme med Kompressor også? hvordan skulle man evt montert dette, hva trenger jeg av utstyr? Er snakk om en liten 1.8 gasser fra en Golf 2, tenkte uansett å montere 2 dobble 40mm solex gassere som ligger og støver i skapet. Håper på svar:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros2554 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Skal du bruke standard forgasser må du ha denne på sugesiden,og du kan ikke bruke intercooler. Bygger du med trykkforgasser eller trykkammer så kan du ha den på trykksiden med eventuelt ic før denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 så det vil si at det blir på samme måte som med turbo(eller tar jeg feil) Trodde det ble forskjell pga at kompressor gir mer jevnt overtrykk enn turbo.. men da vet jeg det:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg