volvoDilla Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 jeg lurte på om jeg kunne koble pc bassen inni bilen eller lønner det seg og kjøpe en bil bass:p har ikke greie på dette men har en volvo850 og pc bassen hører til logitech z5500. Men jeg vet jeg trenger forsterker åsså så håper noen kan hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Det enkleste er å kjøpe seg en sub beregnet for bil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 det blir best lyd med en bil bass, uten tvil vil jeg si :) jeg prøvde det samme på en 240 en gang. og uten tvil så var det bilbassen som vant. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoDilla Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 oki:) har dere forslag til hva jeg skal kjøpe meg? :) hehe har ikke greie på noe av dette :P hehe tusen takk for svarene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Alt kommmer an på hvor mye penger du vil legge i det. Hvis du ikke har greie på dette burde du gå innom en bilstereoforretning,så kan de sette sammen ei grei pakke til deg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 det beste er som JChE sier. at det enkleste er jo å bare gå inn i en bilstereoforretning da. hvor mye penger skal du bruke sånn ca da? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Du burde også surfe igjennom bilstereo-delen av dette forumet. Det er veldig mange som lurer på det samme som deg, og du lærer mye av å lese igjennom trådene der :) lykke til! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg