Revoion Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 hei..jeg skal gå til innkjøp til stereo i min bil.. og jeg har ikke greie på merker,osv osv osv.. jeg vil ha 2bassere gjerne 12,15tommer 2hatthylle høytalere og hvor mange anbefaler dere i frem dører? TAKKER FOR HJELP Jon Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hva slags bil? hva slags budsjett? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Hva slags bil? hva slags budsjett? volvo 460..har lyst til å bygge om hele bagasjen..dette er ikke problemt..men å velge ting i junglen av anlegg:P har budsjett på 10:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 10 ja... hmmm... Kanskje vi kunne hooka opp og tatt en prat da :) Jeg bor jo i Drammen så. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 10 ja... hmmm... Kanskje vi kunne hooka opp og tatt en prat da :) Jeg bor jo i Drammen så. legg meg tell på msn..jon-mania@hotmail.com=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg