Fredricko Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Heisann! Driver å innstallerer et anlegg i bilen til ei venninde! Men nå har jeg støtt på et lite, men stort problem:( Vet ikke helt hvor/hvordan jeg skal komme meg igjennom torpedoveggen med strømkabelen! Noen som har peiling og kan hjelpe meg?? På forhånd takk! Mvh Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Stikk innom verkstedet mitt i morgen så kan vi ta en titt :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredricko Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Problemet er at jeg helst skulle blitt ferdig ikveld:P Hvor har du verksted da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hehe da kan jeg ikke hjelpe deg ;) Har verksted i skoger. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredricko Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Er det godeste Bardalen jeg prater med eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Ehmmm... ja? :P Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Om dette er en Focus II så skal det være mulig å gå gjennom med kabler på venstre side ganske høyt oppe. Har gått gjennom med 2x50mm2 kabler der sjøl. Dette er på motsatt side av batteriet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredricko Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 OKi, er ikke helt sikker på hvordan focus det er, men batteriet sitter ihvertfall på venstre side av bilen! TOny, Fredrik som du møtte på Torshov Gulskogen her! Når vi snakka med Kenneth;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Stemmer! ;) Hehe... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg