LLH Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 PG har brutt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 står opp og kikker ut av vinduet og ser dette været. fy faen for et knall vær, en kald pils, et bål og grille no pølser og litt rally.... kan se for meg det som en extremt deilig lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jævli irritert over NRK 1 som idag sender langrenn å skøyter istaden for rally Norway, typisk Norge.. Null interesse for motorsport: / Men slevete langrennsfolk.. Fy fan Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Synd, men sant: må velbryte noen i topp tre for at Henning får pallplass. Hadde vært enda mer spennende om han holdt dagens tempo fra i går, men slik tankegang nytter vel ikke :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 PG har brutt.. det var noe dritt, han var den største overraskelsen bortsett fra Sergei Novikov! KONGE å se dem kjøre:) Publikumsvennlig OG fort samtidig på ss11 og 15 som jeg sto på idag. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Gleder meg som en unge til folk kommer med bilder :) Spennende sisterunder nå da, er ikke rare gapet mellom Henning og Sordo. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) edit: litt annen resultatliste nå ja... Jaja, da ble det fransk seier i Rally Norway. Endret Februar 15, 2009 av EyeLid Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Det var vel nesten ikke annet og forvente, hehe. Jeg var og så på SS9 fredag, ved Kirkenær. Fikk tatt noen bilder også: Grunden til froskeperspektiv på alle bildene er p.g.a publikum måtte stå på en hovedvei langs ettapen, og selve banen de kjørte på var "der nede". Altså. hovedveien publikum stod på var høyere anlagt. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jævli irritert over NRK 1 som idag sender langrenn å skøyter istaden for rally Norway, typisk Norge.. Null interesse for motorsport: / Men slevete langrennsfolk.. Fy fan Grunden til dette er hva folk ser på. Mange mange fler syns det er artigere og se på ski sport. Altså. flere seer tall, derav mindre motorsport. En annen viktig faktor er at det er så og si umulig og sende rally direkte, da det foregår på forskjellige steder gjennom hele dagen med store avstander mellom hver enkelte etappe. De sender en oppsumering som varer vel ca 15-20 min hver kveld. Den er rimelig utfyllende og god. Det er ikke værst det, når man tenker på saken. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Få legge ut noen bilder jeg oxo. Bildene er fra Torsdag og Søndag (Budor) Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Sistebildet der var litt freskt! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 http://www.facebook.com/album.php?aid=2009348&id=1401856707&saved#/album.php?aid=2009348&id=1401856707 Legger ut linken til min facebook, der er det MASSE masse bilder fra helgen. Kommer flere etterhvert. HER ER NOEN TEASERE Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kjøp dere speilrefleks. Evnt. lær og bruk det :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg så det sto Abu DhAb på siden av den Ford'en der. Det var 3 rikmannsutlendinger og en norsk kar innom jobben rett før Rally Norway startet (statoil i mjøndalen) er dette noe investor greier eller lignende? Jeg la merke til at på jakka til han norske sto nettopp dette. Noen som vet hvem disse 3 rikmannsgutta var? :p Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Kjøp dere speilrefleks. Evnt. lær og bruk det :) Sponser du kamera, så skal jeg love bedre kvalitet neste gang, men ellers så får jeg virkelig beklage at jeg delte noen bilder med dårlig kvalitet som ikke falt i smak for DEG!! Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg