wickeddark1 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Når jeg ser bilder av Audi S4 2001-2004 så klarer jeg ikke se forskjell på frontfangeren. Eneste som er annerledes er at chromelista i grillen er borte. Ser at dørlistene er annerledes, og at bakfangeren er annerledes. Er det de eneste to forskjellene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Når jeg ser bilder av Audi S4 2001-2004 så klarer jeg ikke se forskjell på frontfangeren. Eneste som er annerledes er at chromelista i grillen er borte. Ser at dørlistene er annerledes, og at bakfangeren er annerledes. Er det de eneste to forskjellene? Forskjellen på A4 og S4 utvendig er helt annen frontfanger, annen grill oppe og nede, større dør/sidelister og annen bakfanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 klarer ikke se forskjellen på den frontfangeren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 klarer ikke se forskjellen på den frontfangeren.... http://www.brilleland.no/ :D Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 klarer ikke se forskjellen på den frontfangeren.... Sånn helt fort kan de kanskje virke litt like men S4-fangeren har større/dypere grill i midten og større griller/gitter rundt kurve/tåkelysene. Hele fangeren er lavere enn originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 http://www.brilleland.no/ :D Heheheheh!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Sånn helt fort kan de kanskje virke litt like men S4-fangeren har større/dypere grill i midten og større griller/gitter rundt kurve/tåkelysene.Hele fangeren er lavere enn originalt. Aha! Takker :) Er det bare meg eller er S-line optikk råere en S4 optikk da? Syns den fronten blir tam altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Aha! Takker :) Er det bare meg eller er S-line optikk råere en S4 optikk da? Syns den fronten blir tam altså... Personlig synes jeg at S-Line optikk er finere enn S4 optikk. S-Line blir litt mer tøff/brutal mot S4 sin mer anonyme utseende. Selv om snart annen hver A4 B6 har denne pakken blir den ikke mindre fin av den grunn. Det er bare et tegn på at den faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Personlig synes jeg at S-Line optikk er finere enn S4 optikk. S-Line blir litt mer tøff/brutal mot S4 sin mer anonyme utseende. Selv om snart annen hver A4 B6 har denne pakken blir den ikke mindre fin av den grunn. Det er bare et tegn på at den faller i smak. Word! Tror jeg i første omgang går for dørlistene og hekk med dobbel eksos. Syns det gjør mest for utseende. Så får jeg ta fronten etter hvert. Blir dyrt når hele fangeren må byttes. Skal se hvordan det blir seende ut med den cupra leppa på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Må ikke bytte hele fronten, men hva kan jeg si.. jeg er pirkete? ;) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Nei fikk meg meg at det gikk ann å tilpasse den litt... Får se hva jeg prøver. Men felg, eksos, optikk er prioriteringsrekkefølgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg