devil duck Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 alt selges =) kom med bud Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 200.- + frakt for lysbryteren? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 200.- + frakt for lysbryteren? skal bare sjekke om den i ny bilen min funker (får den i morgen) :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 skal bare sjekke om den i ny bilen min funker (får den i morgen) :P Den er god, send meg en pm:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Den er god, send meg en pm:) trenger du bryter for tåkelys forran og bak ? for det var det vist ikke i ny bilen å der skal jeg jo ha det :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 trenger du bryter for tåkelys forran og bak ? for det var det vist ikke i ny bilen å der skal jeg jo ha det :P Foran og bak ja:) Men, da regner jeg med at du vil ha den selv;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Foran og bak ja:)Men, da regner jeg med at du vil ha den selv;) jepp desverre d som var planen :P men om du trenger noe annet ? en snasen 1.6d (64hk?) ;) hehe Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 jepp desverre d som var planen :P men om du trenger noe annet ? en snasen 1.6d (64hk?) ;) hehe Eneste konkrete jeg trenger er lokk til OBD2 pluggen, men det tviler jeg på at den bilen har:) Deksel som står over askebegeret, gjelder biler fra 96:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Eneste konkrete jeg trenger er lokk til OBD2 pluggen, men det tviler jeg på at den bilen har:)Deksel som står over askebegeret, gjelder biler fra 96:) dette er nokk en av de første i norge dette =/ 1992 mod Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg