Gå til innhold

Volvotreff på Vålerbanen 18. April!!!

Ranger emnet


bananjan

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!!

Da blir det Volvotreff på Våler lørdag den 18.april!

Vi har booket hovedbanen med utvidet trasè, og vi trenger å fylle opp plassene raskt!

 

I tillegg blir det utstilling med fine premier, camping inne på området og dersom det blir mange nok som kommer på fredag blir det laget underholdning på fredagskvelden!

 

Vi starter kl. 11.00 med førermøte, og teknisk kontroll starter direkte etter. Det vil bli satt opp ekstra førermøte lenger utpå dagen dersom det er behov for dette.

Det blir kjøring så lenge vi får lov!

 

Priser:

Prisen er satt til 800,- kr. pr bil på bane.

Det er dyrere enn f.eks Rudskogen, men det er også en mye større og bedre bane.

Vi har også invitert Turbo Performance Club i Sverige, så vi håper på et stort oppmøte.

Utstilling vil koste ca. 100,- pr. bil.

Inngang for andre besøkende blir 50,- kroner.

 

Det åpnes for andre merker på banen dersom vi ikke klarer å fylle opp med Volvo.

 

Vi trenger også et godt "crew" til dette, så hvis det er noen som har lyst til å hjelpe oss så takker vi ja til det.

Dette gjøres jo med dugnadsånd, så det blir behov for litt hjelp hvis det skal kunne gjennomføres.

Vi trenger da flaggvakter, teknisk kontrollant, depotvakter, noen som kan passe på inngang av biler, og ta imot penger fra utstillere etc. samt noen løpegutter/jenter. Vi trenger også noen som har god kjennskap til banekjøring som kan stå for førermøte etc. Dersom dere har mulighet for å hjelpe til,ta kontakt.

 

Påmelding kan gjøres til bfautohandel@live.no, og så snart som mulig.

Det antallet som er påmeldt den 1.mars er det vi tar betalt etter, og fristen for innbetaling er da 15.mars.

Dette kan synes noe kronglete, men vi gjør dette for dere, og derfor blir det litt slik for å få det så billig som mulig for hver enkelt.

Mer påmelding med navn og reg. nr på bil, og merk innbetaling med det samme.

Innbetales til konto nr. 0539.11.75022

 

Kom gjerne med innspill og synspunkter! Jeg har sikkert glemt noe vesentlig...

Vi gjør dette for Volvofolket, så benytt sjansen nå å meld dere på!!!

Prøveskilt er tillatt!

Hjelm er påbudt!!

Endret av bananjan

96 944 LT

93 945 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

800kr er ikke dyrt for ett treff.. man får trosalt kjøre hele dagen.. samt at det er en kjempe opplevelse.. alle banekjøringene jeg har vært på har kosta mellom 500-800kr.. å jeg mener det er absolute hvert hver eneste krone...

 

jeg ska dit uansett(er jo dama te Per Ulv jeg så jeg hakke noe valg:;P)

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å finne frem pinneapparatet det Blunck! Men sveis såpass realt at ikke diffen sprenger på bana og vi får et par timer med sanering hehe...

 

Bra det fins damer med erfaring CandyCore ;) Det motsatte kjønn har jo som kjent en relativt mye bedre overtalelsesevne enn oss gutta!

96 944 LT

93 945 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kommer te å bli bra treff jeg, prøver å overtale en kompis te å ta med seg sin volvo...får krysse fingra te fint vær og ikke altfor kaldt der oppe da...

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prisen er det ikke no og si på!

det er de små banetreffa som er de beste:titties:

 

blir det lov til og kjøre friskt eller blir det et kristent treff for rundetid folk?

 

du får melde deg på nå poffs, så det blir flere ifra sarpsborg som skal opp og kjøre.

jeg er allerede meldt på, så nå blir det mange sene kvelder for å bli ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår