SverronBMW Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 jeg har en JBL forsterker som jeg ikke får til og funger helt. det jeg lurer på om er om den er for liten eller om det er for dårlig jording eller noe? når jeg starter og spille musikk kobler den ut, blir helt mørkt. slår av og på så lyser den, helt til jeg trykker på play. noen som har vært borte i det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hvor langt er et tau? *savner NOE å svare på* Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 (endret) HVILKEN jbl forsterker? HVA har du koblet til den, og HVORDAN er det koblet? Tykke nok kabler? Lader dynamoen det den skal? Ja, har vært borti dette maaaaange ganger, og som regel så er det koblet feil. De fleste tror feks at de kan brokoble en forsterker, og paralellkoble 2 suber til den, dette går ikke hvis de paralellkoblede elementene da får en samlet impedans, på 2ohm eller mindre. Det finnes også de som bruker "sytråd" som strømkabler, eller jorder i plastdeksler ;) Endret Februar 11, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SverronBMW Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 HVILKEN jbl forsterker?HVA har du koblet til den, og HVORDAN er det koblet? Tykke nok kabler? Lader dynamoen det den skal? Ja, har vært borti dette maaaaange ganger, og som regel så er det koblet feil. De fleste tror feks at de kan brokoble en forsterker, og paralellkoble 2 suber til den, dette går ikke hvis de paralellkoblede elementene da får en samlet impedans, på 2ohm eller mindre. Det finnes også de som bruker "sytråd" som strømkabler, eller jorder i plastdeksler ;) fant feilen igår, var bare dårlig kontakt på - kabelen:) så nå ble d lyd i bilen ja:) var også på biltema å kjøpte meg ny forsterker igår, kjøpte den på 1300 watt. fungerte greit nok ja, billig å bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg