_eSOo_ Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Grenlandstreffet 2oo9 23 mai ! Grenlandstreffet 2oo9 23 MAI ------------------------------------------------------------------------------------ Generell info: Lørdag 23 mai arrangerer vi i region Telemark ett utstillingstreff for VW AUDI entusiaster langs den idyliske porsgrunnselva ! Vi vil denne dagen ha utstillingskonkuranse, utstillerfirmaer, konkuranse mellom VW - AUDI og masse nydelige biler ! Det vil også være ett lokalt indrettslag som vil holde kiosk for oss på dagen. Vi har ikke fått noe konkret hva som står på menyen men noe godt og få i magen vil det nok være der ! Distanser til treffet: Oslo------------> Porsgrunn 1 time 50min. Kristiandsand-> Porsgrunn 2 timer 30min. Sandefjord----> Porsgrunn 0 time 35min. Arendal--------> Porsgrunn 1 time 30min. Inngang for utstillere 100,- pr. bil ------------------------------------------------------------------------------------ Program for dagen 11.00 åpnes portene for innslipp av biler 12.00 starter utstillingen for dagen 13.00 vil vi kjøre igang noen svært artige konkuranser som ALLE kan være med på ! For dem som stiller ut bil vil få ett fiskekort for og prøve lykken og fiske ! garantert premie ! 15.00 slutter vi avstemningen og opptelling og slikt går imellom med dommerene. 16.00 premieutdeling 17.00 hadde vi håpet at flest mulig blir med på en 15min kjøretur opp til ett område som er ett tidligere industriområde for photoshot. Veien ditt er veldig gunstig selv for dem med LAVE biler ! Under konkuranser vil vi ha følgende : - Tautrekking - Dynamokasting - Starter på strak arm Dette er programmet for dagen. ------------------------------------------------------------------------------------ Premiering Vi vil ha premiering med nydelige pokaler i følgende klasser: 3 topp audi 3 topp VW 3 topp classic 1 topp lakk/shine 1 topp motorrom 1 topp people choice 1 topp interiør 1 topp longest distance 1 topp rat ------------------------------------------------------------------------------------ Utstillere Vi vil under hele dagen ha besøk av firmaer som kommer og profilerer firmaet sitt. Dere vil denne dagen kunne få snakke mer med disse: Porsgrunn bilglass - Gavekort til 1 plass AUDI og 1 plass VW. Gavekortet er på 1000,- hver !!!! - alle som bestiller time for skifting av frontrute under treffet får kr 1000,- i rabatt fratrukket egenandelen - gode rabatter på startbatterier og AGM batterier denne dagen Tilstede under treffet for å svare på spørsmål om glass i kjøretøy samt batteri/lading etc. Max solfilm - Spesialpriser til alle som bestiller time under treffet - gavekort kr 1500,- Eksosmesteren - Gode priser denne dagen - Gavekort thorsov bilrekvisitta - Stand Så denne dagen vil det være mulighet for og gjøre gode kjøp og kanskje er det DU som vinner ett gavekort fra en av dem ------------------------------------------------------------------------------------ Hvor komme til Grenlandstreffet? Statoil Telemarksporten er jo ett nøkkelsted de aller fleste kjenner til. Vi vil ha en followit car på STATOIL TELEMARKSPORTEN KLOKKEN 10.30, 10.50 og 11.30 som vil frakte dere som ikke er kjent i området trygt og kjappest fram til utstillingsplassen ! for de som kjører på GPS så har du en adresse her som kan føre deg rett plass Dokkvegen 10 3920 Porsgrunn ------------------------------------------------------------------------------------ Vaskemuligheter Dette er noe alle spørr om, ibunn av denne posten er det lagt ut bilder av 2 steder med selv vaskanlegg som er svært gode. Skjelsvik og Telemarksporten er 8-10min og kjøre til treffet. Finnes en eller 2 nærmere men litt værre og finne fram til ------------------------------------------------------------------------------------ Spørsmål, trenger hjelp og finne fram og/eller andre spørsmål ? Ta kontakt med en av oss Lars Erik Johannessen - 46965434 Stian Olsen - 98049272 Jan Richard Hansen - 93092650 ------------------------------------------------------------------------------------ Kunne du tenkt deg og være dommer på ett slikt treff? Vi trenger dommere fra utenfra, Ønsker du og hjelpe til? Send meg en PM, SMS eller ring og gi beskjed. Vi søker 3-4 dommere utenfra. ------------------------------------------------------------------------------------ svært hyggelig om flest mulig tar turen denne dagen ! Vi satser på solskinn, nydelig vær og masse masse nypolerte biler på besøk hos oss i telemark denne dagen ! Sett av datoen 23 mai allerede IDAG ! Endret Mai 22, 2009 av _eSOo_ Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg kommer garantert!! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg kommer garantert!! tenkte jeg det ikke :D blir bra treff detta Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvordan er det å dra med seg non-VAG her? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvordan er det å dra med seg non-VAG her? Eirik parkering langs veien istede for plassen .. men er åpent for publikum ja Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Stian, jeg kommer:D In many ways;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Stian, jeg kommer:D In many ways;) supert marius :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 noen som tar se turen ? er over 30 sikre på vacn tråden som har sagt at de kommer Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 (endret) Jeg hadde garantert møtt med egen tralle hvis non-VAG var med på utstillingen.. Sjelden folk går på parkeringsplassen for å lete etter modda biler vil jeg tro. Men det blir vel å rulle nedover med noen kompiser uansett :) Eirik Endret Februar 13, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 siden det er et treff for vacn så er det nok bare vag ja :) men la denne ut her også slik at flere kunne se den :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jeg kommer:happyhappy: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg kommer også ! håper virkelig at audien er ferdig til den tiden ;) Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 knall kara kommer alltid :) er hittil 36 som er sikre på at de kommer og 11 mulige :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 40 sikre og 17 mulige :D gleder meg Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kanskje jeg skal komme med coupe'n, lillegutt :) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg