Trondz1 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 har et lite problem med en DEH-7000ub at lyden går litt opp og ned av seg selv, den er koblet til en forsterker, kan det ha noe med saken og gjøre? eller kan det være noe annet som skaper dette problemet????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kan hende at spilleren har ein krets som justerer volumet etter støyen i bilen. Meir støy=meir lyd. Du får ta ein titt i bruksanvisningen. Kanskje det står noke om det der. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 den var ikke sånn i bilen den satt i før, så er veldig usikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Vet at flere spillere har en slik "auto volum"-funksjon. Min har noe som heter Road EQ, som justerer volumet OG eq mens man kjører. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 ja det kan jo være det, men jeg finner ike helt ut hvor man sku slått den av i så fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Du har vel en manual til den spillern? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 ja, men står ikke noe der som kan forklare problemet mitt, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Gå på audio menyen, så finner du ASL (automatic sound leveler) Tipper det er denne du har fått på.... Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg