hallinga91 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Hei:D har en opel astra f stv som det e ein gangske stor bensinlekkasje på. e det nokon spesielle steder som opel har en svakhet på bensintanken som det ofte er lekkasje??? kan fylle til nesten halv tank. noen ideer noen?? Hva kan dette eventuelt tettes med??? Takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjøp ny tank? slipper du problemene utover:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallinga91 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjøp ny tank? slipper du problemene utover:) Hehe joa:P men det enkle e ikkji alltid det beste:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 I dette tilfellet er nok det enkle utvilsomt det beste. Veng har tank Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hei:D har en opel astra f stv som det e ein gangske stor bensinlekkasje på. e det nokon spesielle steder som opel har en svakhet på bensintanken som det ofte er lekkasje??? kan fylle til nesten halv tank. noen ideer noen?? Hva kan dette eventuelt tettes med??? Takk:D Hadde samme problemet. Halv tank og alt over "rant" ut. Dersom du klarer å få sett foran på tanken, der bensinpumpa sitter. Så kan feilen være der (dårlig pakning). Selv bytta jeg tanken, men hadde vel egentlig ikke trengt det tror jeg sånn i ettertid :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det er ikke noe rart at problemet oppstår ved halv tank. Skjøten er jo på midten av tanken: Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Stemmer bra det, pleier å lekke fra skjøten.. Er det ikke jevnt dårlig skjøt men enkelte flekker med hull kan man jo sveise litt på det selv. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Typisk at sia til Veng er nede nå som jeg skulle sjekke om de hadde til Kadett`n min da.. Ikke meninga å kuppe tråden din Hallinga91, men var så likt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Det er ikke noe rart at problemet oppstår ved halv tank. Skjøten er jo på midten av tanken wrong :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallinga91 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei:) takk for alle svar:D men mista lappen i går:P så blir nok å skru ein del i garasjen ein 3 måna framover nå:D Da får jeg nå tid til å gjøre det jeg ska på bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg