KriegHeim Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 (endret) 4x100 ble jeg opplyst, har stått på en civic, skulle bruke dem til lancern men ble aldri noe av. Følger med senterringer som passer lancer 93-96. Noe kantkjørt, ikke alle er like pene, går billigt!!! Endret Mai 15, 2009 av KriegHeim Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hva er billig? og hvilket merke..? Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 hva er billig?og hvilket merke..? Jeg kommer ikke på merke nå, men er ett sånt halvkjent merke. Vet ikke hva de er verdt, og vet ikke helt hvor runde de er, når jeg aldri har brukt dem, så kanskje rundt 500 kr ved henting for alle fire Felgene befinner seg i Tr.heim Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Ingen som trenger billige felger i tr.heim? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nodde Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Er disse solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 Er disse solgt? Nei Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 er det med gummi? uansett er jeg int, skal forbi tr.heim rundt 1.mai.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Ja, det er med gummi, tilstanden vet jeg ikke på den, jeg kjøpte dem, satt dem i garasjen og der ble de glemt helt til jeg skulle bytte garasje grunnet nytt boligkjøp. Derfor går de for 500 kr for alle fire, mangler senterkopper. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 (endret) Jeg trenger å få disse bort. Pris 400 for alle fire. De selges som de er, jeg kan ikke garantere at det ikke er kast i dem, iom. jeg aldri har brukt dem. Forrige selger sa de var runde, men det kan ikke jeg stå for. Kan ta bilder av alle om det er ønskelig. Felgene MÅ hentes hos meg. Tror det er artec felger, kan sjekke mer imorgen. Om noen ønsker disse felgene, send meg en PM så får dere telefon nr. Endret Mai 15, 2009 av KriegHeim Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Solgt Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg