limtopp Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Heihei, Har akkurat kappet grillen min, slik at bare buen står jenn viss dere sjønner. Har sett flere bilder av andre som har gjort det samme. Men problemet er å få plass til nettingen:P Det va verre enn jeg hadde trodd.. Den plastingen som går fra høyre framlykt til venstre blir liksom mitt i veien. Er det noe problem å kappe litt i denne? Ikke så mye selvsakt.. var ufattlig trangt.. :P Var litt vansklig å formulere.. men er her andre med mondeo mk1 sjønner dere sikkert hva jeg mener:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Er ikke noe problem å kappe den bort, men regn med at lyktene sitter litt løsere etter det. Gjorde det på den gamle bilen jeg hadde, men på den jeg har nå så pressa jeg bare på grillen. Men da får man en liten "bul" på nettingen om du skjønner..;) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limtopp Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Fikk det til nå:) Måtte kappe bort en litn cm langs hele denne svarte platikken som henger mellom lyktene. Ble ikke no løsere lyktene faktisk:) Siter Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod ------------------------------------ Volvo 440 2,0i 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg