Dr_S Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 :nono: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 mener du nedre del av fangern eller? eller det som ser ut som en audi skiltramme? EDIT: På en annen side, var det noe som ikke helt stemte med taket på den bilen:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Er ikke noe feil med "taket", det er en Baur cab...menneh...ja, de Audi lyktene :P :rolleyes: Og fangern ja...huff Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Denne tar kaka.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Fett med sidepipes (eller sidepipe...) bak på bilen a....! Kanskje jeg skal lage noen som står rett opp på taket på camaron? :rolleyes: :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Audilyktene så faktisk ikke så værst ut, ifølge mine øyne.. Men, den hekk-diffusoren var ikke noe særlig.. Baur Cab er ikke det peneste uansett da :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 sånn som dette hans? (bortsett fra detta er mustang) Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 æsj æsj og... æsj? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poetic Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 ...DTM har også blitt populært når man skal ha eksosanlegg, men man kan vel kanskje vise LITT moderasjon? Siter -Poetic http://poeticdestiny.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Poetic sånn som dette hans? (bortsett fra detta er mustang) Hehe, ja sånn :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Enig med Jonte. Syntes at Audi lyktene så ok ut... Hvertfall på en E30 hvor det ikke akkurat er så mange forskjellige baklykter til.. Edit: Noen andre enn meg som ser de høytsittende bremselysene? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by svein Enig med Jonte. Syntes at Audi lyktene så ok ut... Hvertfall på en E30 hvor det ikke akkurat er så mange forskjellige baklykter til.. Edit: Noen andre enn meg som ser de høytsittende bremselysene? Ja, jeg så de... 1m bremselys Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg