TigerWho Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Morel Elate 6 2 veis komponentsett nytt i eske bud Boston Acoustics G1 12" ny i eske 500.- Rockford Fosgate Power 851S tokanaler Bud over 1000.- Alpine IVA-105D enkel-din dvd spiller brukt Bud Pioneer 88PRS (usa modell) cd/mp3 spiller, brukt bud Elemental Designs 18" ny i eske bud over 2000.- Elemental Designs 6,5" midbasser 2 stk kun testet bud oppdaterer tråden etter hvert som ting blir solgt, eller jeg finner ut at jeg har mer å selge. ;) Holder til i Horten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakkeracing Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 er den 18" i kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakkeracing Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 er den 18" med kaase? og hva heter den? veldig interesert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Denne er det. Ny i eske. Dvs uten kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_king Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 mye for morel elate settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Bare å slenge inn et bud. Mange som forhører seg om dette, men har ikke kommet inn noen bud foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 mere info om 18?? bilde? link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Her er link. :) http://www.edaudio.com/store/product_info.php?cPath=21_28&products_id=37 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Kan også ta innbytte i andre ting som er moro, eller "kjekt å ha". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 pris på dvdn? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Har fått inn bud på 3500, så du må i tilfelle over det. Selger den ikke for 3500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melancool Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 jeg ser du har/hadde en 18" til salgs. Jeg har aldri sett det merket før og lurer litt på hva det egentlig er du selger. Spiller det fint eller bare kjempe promp. Jeg ser at magneten er veldig liten , er det noe spesiellt matriale eller har den bare litt liten magnetkraft ? den koster bare 250 dollar ,på linken du la ved. hva skal du ha for den og hvilken tilstand er den i nå ? mvh Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Den hentes om en time.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg