Hans AA Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Er det noen som har erfaring med dette? Har gammel nylakkert bil, og har sveisa igjen antennehull i forskjerm. Vil ha antenna bak, men tenkte teste ut dette først. Er det noe å satse på? Har Alpine 9855, om det har noe å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 kutt hull i taket og sett antenna der da.. Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans AA Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Tror ikke det. Klassiker dette her. På baksjerm, bakruta eller øverst på frontruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 det er litt kult med klassikere med antenna oppå frontruta midt på :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans AA Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 He, he. Ja, dæven. Altså det var en diskret innvendig installasjon festet øverst på frontruta jeg tenkte på. Er det forresten noen som vet hvem som har slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 spurt på syperstyling? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 He, he. Ja, dæven. Altså det var en diskret innvendig installasjon festet øverst på frontruta jeg tenkte på. Er det forresten noen som vet hvem som har slike? Noe sånt du tenker på? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=644&katid=96&mid=m436&id=&vn=736 Åssen bil er det snakk om foresten? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg har noe sånt som den siste som kom opp der. Blir ikke spesielt bra radioforhold, men greit i byer. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Jeg har noe sånt som den siste som kom opp der. Blir ikke spesielt bra radioforhold, men greit i byer. ...det ER lengden som teller ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ja, naturligvis. Antenna jeg har er vel kanskje 10-15 cm ut på hver side. Er helt greit, du får inn radio, og den er lett og skjule. Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Hvis det er vannkasse på bilen, så kan du ta en vanlig teleskopantenne og legge den nedi der, da forblir den skjult samtidig som du får gode radiosignal.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans AA Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Slik ser bilen ut. Gammel dieselmerce. Nytt gulv, gen restaurasjon. Lyddempet som juling. Takker for svar, men vil ha det litt ordentlig etter alt peset. Dermed blir det nok motorisert antenne bak, venstre etterhvert. Inntil da kommer jeg nok til å bruke gødetrådene i bakruta som antenne. Veldig enkelt å slutte seg på der. Gidder ikke mer karosseripess akkurat nå. Bore, tilpasse og mas, mas, mas... Får støtte meg til rocken over fjellet inntil videre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg