Trondz1 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har lenge hatt planer om og få bytta motor i bilen min og nå endelig så strekker lommeboka ganske bra til for å få gjennomført det :) Men det jeg lurer på er om jeg må ha noe mere enn bare motoren for å få det til? Folk snakker om å bytte ledningsnett og hjenere og sette på oljekjøler og gud veit hva jeg ikke må ha. men jeg har i løpet av uka fått hjem en komplett T5 motor, hva mere må jeg har for å "tute og kjøre" hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 men jeg MÅ ikke bytte lendnigsnettet? hva annbafaler dere av datasprut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 menn...flateland du har tydeligvis ikke peil.. skal til med datasprut for? det er 1 stk hjerne og ledningsnettet er pice of cake og bytte. boksen der hjernen plugges inn er 2 delt. en del inn til hjernen og en del ut til motor. hvis en skal få orginalchipen til og fungere så må delen inn til hjernen byttes og det er ligg jobb for da må alt av sikringsboks ut og det på rattstammen. men hvis den skal chippes er det bare pg plumpe motoren nedi og vri om nøkkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg