bjirn Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Det lyser stadig at bremsene er dårlige på dashet... Bremsene har nettopp blitt overhalt på verksted, så de er finfine... Men det jeg lurer på, er om det er bremsekraftforsterkeren som har sviktet? Eventuelt andre grunner? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Originally posted by Bmw345 Kan være lite bremsevæske. Eller deffekt den flotøren oppi der (har måttet bytte den på min). Kan også være de små "jævlan" som skal si ifra når klossene er utslitt som ligger til jord. Bremsevæsken er ok... Men de små "jævlene", har du en tegning eller.no av de? Og hvordan sjekker jeg om flotøren er gåen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Jeg har vanlige bremseklosser, uten de "små jævlene" og de ledningene som går fra dash'n til klossene er bare kappet av. Må vel ordne meg disse typene som er orginalt. Finnes dem i f.eks Green Stuff med støtte for det varsellyset? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg