egers Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tenkte jeg skulle slenge ut bilder av min '97 audi a3 1.8T... Bilen har vært i mitt eie i 4 år nå, et eller med den som gjør at jeg ikke har lyst til å bytte den ut hehe.. har montert styling og diverse morsomheter iløpet av årene.. enn så lenge ser den slik ut: Stort sett bare Rieger rundt om, det sitter 19" felger og KW Inox var. 2 justerbare coilovers på den, så bilen har akkurat passe høyde (såvidt :P) på sommerstid.. Har tenkt å bytte til noen andre felger, lykter og diverse i år. Tenkte meg kanskje devileyez-lykter, men har ikke helt bestemt meg enda :P vet ikke om det vil passe så godt.. kommer vel til å oppdatere her så fort det skjer forandringer :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Grattis:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dobben Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Veeldig fin bil! Likte fargen, og senken spesiellt godt! Nå må du bare få skaffet deg en spoiler til bakruta! Det skal forsåvidt jeg også gjøre.. Men kjempebil! Har du noen andre planer da? :D Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krissaa3 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Nydelig bil ... virkelig det man kaller strøkent arbeid!:D Grattis! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Fiin fin a3 :D Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Liker den fronten der ja! =) Slik jeg hadde på min. Gjennomført og tøff bil! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 se på den a! denne likte jeg utrolig godt! sett mange stygge a3 med singelframe,folk som ikke har fått det til,denne så virkelig gjennomført ut! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Can90 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Fin bil:D Samme farge som min. Hvor kjøpte du den stylingen? send pm;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Takker for tilbakemeldingene :) Nå har jeg tenkt litt over denne sesongens gjøremål og har kommet fram til følgende, for denne gang: * S3-interiør (har komplett svart skinn/blått alcantara + medfølgende pianolakkede detaljer og midtarmlene, på hånda) * Valsing foran og bak (noen som har erfaringer med dette på en a3?) * Takspoiler * Ny frontfanger (etter noen uheldige episoder i vinter, er åpen for forslag :) ) * Tonede ruter rund baut * Flere motoroppgraderinger Etter denne vintersesongen har jeg 1 stk carbon-leppe til single-frame og venstre sideskjørt (ulakkert) liggende om noen trenger :P Fin bil Samme farge som min. Hvor kjøpte du den stylingen? send pm All styling er handlet via Norsk Bildelsenter Endret Mars 18, 2009 av egers glemte noe :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg