tomma525 Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har en Transit som varmevifta inne i kupen ikke fungerer på. Det blåser varmt når jeg har fart på bilen, men bryteren fungerer ikke på vifta på noen av hakkene. Vifta bråket litt før den slutta å gå. Bare lurer på her om det er selve viftemotoren som er gåen, eller er det sannsynelig at det er bryteren eller motstanden som er gåen. Kan også legge til at jeg ikke får kald luft inn i kupen når jeg kjører, det blåser alltid varmt (i fart) uansett hva varmeninnstillingen står på. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 det er sikkert motoren, iom at det bråkte før den slutta å virke. Hvis motstanden er defekt, skal den virke på full hastighet. Og hvis du bare får varm luft uansett, er det sannsynligvis en wire inni dashbordet som har hoppa av, det går en wire fra tempkontrollen til en ventil som regulerer vannmengden inn i varmeregisteret. Varierer litt hvor denne ventilen sitter da... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomma525 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det er det jeg tenker også, men hvordan kommer jeg til vifta på denne bilen? Er det vanskelig å få bytta vifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 pleier å sitte bak/under hanskerommet, men vet ikke akkurat på transit... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg